Acerca de
Условия за доставка
I. Цени за доставка:
Доставка в България
За доставка на поръчките, Орто Медика ЕООД използва услугите на куриерска фирма Спиди. . Доставката е за сметка на клиента и се таксува по действащата към момента тарифа на куриерска фирма Спиди .
-
При поръчки до офис на Спиди – приблизителна цена 5,00 лв с ДДС
-
При поръчки до адрес на клиента – приблизителна цена 8.00 лв с ДДС
II. График и изпълнение на заявките:
1. Срокове за доставка с куриер:
-
Поръчки направени до 16:00 часа на текущия ден, се изпращат по куриер с доставка за следващ работен ден.
-
Поръчки направени след 16:00 часа, се изпълняват на следващ работен ден.
-
Поръчки направени в петък след 16:00 часа се изпълняват в първият работен ден от следващата седмица.
2. При получаване на пратката от Куриер, клиентът е длъжен да провери за:
-
Целостта на опаковката – ако има нарушение в опаковката (скъсан транспортен плик или увреден кашон);
-
Наличието и целостта на предпазен ринг или стикер на капачката;
-
Следи от счупване или надраскване на опаковката;
-
Срок на годност;
-
Наличие на документ за продажба (стокова разписка, фактура , касов бон )
-
Описанието на документа на покупка да отговаря на физически доставената стока: вид, брой, грамаж, вкус и др.
3. При установявания на различия между доставеното и поръчаното, Клиентът трябва да уведоми за това Куриера и има право да откаже да приема пратката.
4. Клиентът може да откаже да заплати доставената стока, ако се установят разминавания или нарушения описани в т. 2
III. Рекламации:
Рекламации не се приемат при следните случаи:
-
Клиентът е нарушил търговският вид на получената стока, било то умишлено или не;
-
Е премахната или наранен предпазният стикер на капачката;
-
Е повредена опаковката – пукната или счупена капачка или тяло;
-
Извършена е консумация на продукта;
-
Неправилно съхраняване на продукта;
-
Продукта е с изтекъл срок на годност.
Рекламации не се приемат, без предоставен документ за покупка – стокова разписка, фактура, касов бон или др.